EXIT DE PARTICIPACIÓ I ASSISTÈNCIA EN ESPELEOALCOI 2021

El 1r Open Internacional de TPV (Tècniques de Progressió Vertical en Espeleologia) i Barranquisme celebrat a la Ciutat d’Alcoi ha finalitzat sent un gran èxit d’assistència en participació i afluència de públic.
Amb una participació de 40 persones en la competició de TPV i 25 en la competició de barrancs s’ha situat, ja en la seua primera edició, entre les mes populars i amb mes projecció de la Comunitat Valenciana.
S’ha estimat una afluència de publique d’entre 100 a 200 persones en cadascun dels actes celebrats, tant esportius com en els visitables.
Hem pogut gaudir dels conferenciants mes punters i millors del panorama de l’Espeleologia i barranquisme Internacional, així com d’alguns dels millors competidors, també en el món de la fotografia i vídeo hem gaudit dels millors en l’exposició realitzada.
Hem gaudit de pel·lícules en 3D on ens submergíem en les profunditats de les coves sense desplaçar-nos de la nostra butaca.
Tot això no hauria sigut possible sense el suport de les institucions autonòmiques, provincials i locals, així com de tots els organismes, empreses col·laboradores i particulars que al costat de l’Organització de *SPEOS han fet que això fora possible.
Des d’ací nostre mes sincer agraïment.

Podeu veure tots els nostres col·laboradors i patrocinadors en la nostra web www.espeleoalcoi2021.com

 

El 1er Open Internacional de TPV (Técnicas de Progresión Vertical en Espeleología) y Barranquismo celebrado en la Ciudad de Alcoy ha finalizado siendo un gran éxito de asistencia en participación y afluencia de público.
Con una participación de 40 personas en la competición de TPV y 25 en la competición de barrancos se ha situado, ya en su primera edición, entre las mas populares y con mas proyección de la Comunidad Valenciana.
Se ha estimado una afluencia de publico de entre 100 a 200 personas en cada uno de los actos celebrados, tanto deportivos como en los visitables.
Hemos podido disfrutar de los conferenciantes mas punteros y mejores del panorama de la Espeleología y barranquismo Internacional, así como de algunos de los mejores competidores, también en el mundo de la fotografía y video hemos disfrutado de los mejores en la exposición realizada.
Hemos disfrutado de películas en 3D donde nos sumergíamos en las profundidades de las cuevas sin desplazarnos de nuestro sillón.
Todo esto no hubiese sido posible sin el apoyo de las instituciones autonómicas, provinciales y locales, así como de todos los organismos, empresas colaboradoras y particulares que junto a la Organización de SPEOS han hecho que esto fuese posible.
Desde aquí nuestro mas sincero agradecimiento.

Podéis ver todos nuestros colaboradores y patrocinadores en nuestra web www.espeleoalcoi2021.com

 

               

                          

Top